Koivuvaara
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Koivuvaara

Koivuvaaran foorumi
 
PääsivuPortaaliLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Hiekan Royal Dream

Siirry alas 
3 posters
KirjoittajaViesti
Mia
Admin
Mia


Viestien lukumäärä : 17
Join date : 07.04.2011

Hiekan Royal Dream Empty
ViestiAihe: Hiekan Royal Dream   Hiekan Royal Dream I_icon_minitimeSu Kesä 19, 2011 8:23 am

Hiekan Royal Dream

Hiekan Royal Dream Ronja_4


Tässäpä siis olisi Hiekan Royal Dreamin hoitopäiväkirja. Hoitajana toimii Jasmine. Antoisia hoitohetkiä!
Takaisin alkuun Siirry alas
https://koivuvaara.palstani.com
Jasmine
Tulokas



Viestien lukumäärä : 1
Join date : 23.06.2011

Hiekan Royal Dream Empty
ViestiAihe: Ensimmäinen päivä   Hiekan Royal Dream I_icon_minitimeSu Kesä 26, 2011 8:56 pm

- Jasmine! Sinun on lähdettävä sille uudelle tallille! Tehän sovitte omistajan kanssa että olet siellä aamulla kello kymmenen ja kello on nyt 09.30! Sinä et koskaan ehdi puolessa tunnissa vaihtamaan vaateita, laittamaan eväspaketin ja vielä pyöräillä tallille! Äiti sanoi minulle.- Krooh pyyh, krooh pyyh! Kuorsasin kovaan ääneen. - Jasmine! Jos et nyt nouse niin joku muu saa Ronjan hoidokiksi! Äiti sanoi.- Krooh, häh?? Heräsin äkkiä kun äiti sanoi että joku muu saisi unelma hevoseni hoidokiksi. Ryntäsin vaatekaapilleni ja otin esiin tallivaatteet. Puin nopeasti ja menin vessaan harjaamaan hampaat. Sen jälkeen menin keittöön ja tein eväspaketin. - Voileipä, mehu ja suklaapatukka, mutisin itsekseni. Laiton eväspakettini reppuun ja menin ulos. Vilkaisin kelloani. Kello oli nyt 09.40. - Vautsi! Laitoin itseni valmiiksi kymmenessä minuutissa! Yleensä minulla kestää puoli tuntia, sanoin ja nousin pyörän selkään. Sanoi äidille heipat ja aloin pyöräillä tallille. Tallille oli noin 2 km. Parin minuutin päästä olin tallilla. Tallilla jätin pyöräni tallin seinustalle jotta hevoset eivät satuta itseään siihen. Tallustelin talliin. Tallissa näin tytön joka kärräsi kärryjä jonkun hevosen karsinalle. - Anteeksi, missä on toimisto? Kysyin ahkeroivalta tytöltä. - Se on tuo ovi tuolla käytävän perällä, tyttö vastasi. - Kiitos, sanoin ja lähdin kävelemään ovelle. Avasin oven ja huoneessa oli iso pöytä jossa oli kasoittain papereita ja papereiden keskellä oli nainen joka kirjoitti jotain paperia. - Hei, oletko sinä Sasha? Kysyin naiselta.- Ai hei! Kyllä, minä olen Sasha, nainen sanoi ja kätteli. - Sinä siis olet varmaan Jasmine, Ronjan uusi hoitaja, Sasha sanoi.- Arvasit oikein, minun nimeni on Jasmine, esittäydyin. - No tervettuloa Koivuvaaran tallille Jasmine, Sasha sanoi. - Otamme sinut ilomielin tänne Koivuvaaran tallille, Sasha sanoi. - Sinä varmaan haluat nähdä Ronjan uuden hoidokkisi, Sasha sanoi ja lähdimme kävelemään tarhoille päin. Tarhoissa oli hevosia jotka mutustelivat heiniään tyytyväisinä. Hoitajat olivat varmaan hetki sitten tuoneet niille heinää. Sasha pysähtyi yhden tarhan eteen. Tarhassa oli ihana värinen hevonen joka oli vähän mutainen. Se oli varmaan möyrinyt aamun mudassa. - Tässä on Ronja, Sasha sanoi ja taputti Ronjan kaulaa. - No heippa pikku tyttö, sanoin ja rapsuttelin Ronjan päätä. - Me voisimme ottaa Ronjan sisään harjattavaksi, Sasha sanoi. - Ensi työksesi saat ottaa Ronjan sisään, Sasha sanoi. - Okei, vastasin ja otin narun tarhan koukusta. Avasin portin oven ja annoin Ronjan haistella kättäni ennenkuin napsautin narun riimuun. Talutin Ronjan rauhallisesti talliin. Siiten talutin Ronjan Sashan osoittamaan karsinaan. Otin riimunnarun pois päitsistä. - Oikein hyvä! Nyt voimme pestä Ronjan koska Ronjan on niin mutainen, oletko pessyt hevosen aikaisemmin? Sasha kysyi. - Olenhan minä, vastasin ja laitoin narun päitsiin ja talutin sen vesiboksiin. Avasin veden ja kastelin Ronjan. Sen jälkeen aloin pestä mutaa pois sienellä hellästi. Kun olin pessyt liat pois huuhtelin Ronja ja kuivasin sitä vähän pyyhkeellä. - Onko Ronjalla talli loimea? Kysyin Sashalta. - No onhan sillä mutta sitä ei nyt tarvitse laittaa kun on niin lämmin tallissa, Sasha sanoi. - Okei, sanoin ja talutin Ronjan karsinaan. Karsinassa otin narun pois ja laitoin sen nätisti koukkuun joka oli karsinan ovessa. - Nyt voin näyttää paikkoja sillä aikaa kun odotamme että Ronja kuivuu, Sasha sanoi. Lähdimme kävelemään. Sasha näytti minulle kaikki tallin paikat. Lopuksi hän näytti minulle hoitajienhuoneen. Hoitajienhuoneessa oli vihreä sohva jonka päällä oli monen monta tyynyä. Huoneessa oli neljä tallityttöä jotka lukivat Hevoshullua ja viheltelivät. Yksi tytöistä luki Hevoshullua väärin päin. - Hahhaaa! Että oli hyvä vitsi! Hevoshullua lukeva tyttö sanoi. - Niin varmaan Henna ja selitäppäs miten voit lukea Hevoshullua väärin päin ja miten vitsit löytyvät sarjiksesta? Sasha kysyi. -Ääh, ööh, Henna mutisi. - Teidän pitäisi siivota karsinoita hiki päässä! Sasha sanoi. - Hahhaa! Sashan pokka petti ja hän nauroi aivan hirveästi. Huumorintajua tältä tallilta ei puutu. Silloin näin valkoisen höyhenen joka tippui huoneen lattialle. Henna ja hänen ystävänsä oli näyttävästi leikkineet tyynysotaa. - No meidän on nyt lähdettävä Ronjan luokse, Sasha sanoi ja kävelimme takaisin Ronjan karsinalle. Ronja oli jo aivan kuiva. - Nyt voisit harjata Ronjan, Sasha sanoi ja menimme hakemaan Ronjan harjapakin. Sitten menin Ronjan karsinaan ja annoin Ronjan haistella minua uudelleen. Harjasin Ronjan rauhallisesti ja samalla kun harjasin Ronjan mahan alta ja jaloista taputtelin ja silittelin Ronjaa. Sen jälkeen otin kaviot. Otin harjapakista kaviokuokun ja puhdistin kaikki kaviot huolellisesti. Laitoin koukun takaisin harjapakkiin ja otin sieltä kamman. Selvittelin Ronjan harjaa ja häntää kunnes ne olivat täysin sileät. Laitoin kamman takaisin harjapakkiin ja vein sen takaisin satulahuoneeseen. Vilkaisin kelloani. Kello oli noin neljä illalla. - Minun on nyt lähdettävä kotiin, sanoin Sashalle. - Okei, mutta tulethan pian takaisin? Sasha kysyi. - Tulen takaisin parin päivän päästä, sanoin Sashalle. Hyvästelin Ronjan ja sitten Sasha saattoi minut ulos ja sitten aloin pyöräillä kotiin.

Laitoin vahingossa uuden aiheen ja voisitko poistaa sen?
Takaisin alkuun Siirry alas
Nori
Admin
Nori


Viestien lukumäärä : 2
Join date : 08.05.2011

Hiekan Royal Dream Empty
ViestiAihe: vs.Hiekan Royal Dream   Hiekan Royal Dream I_icon_minitimeMa Kesä 27, 2011 7:56 pm

Hieno tarina! Ylimääräisiä hommia et tainnut tehdä, mutta annan nyt bonuksena ensimmäisestä tarinasta 2v€ Very Happy Minä en ole vielä kovin taitava tässä foorumin käytössä, että kunhan Sasha ja Mia taas palailevat koneen ääreen( he ovat nyt pienellä lomalla) Niin eiköhän he sitten poista nuo ylimääräiset jutut. Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Hiekan Royal Dream Empty
ViestiAihe: Vs: Hiekan Royal Dream   Hiekan Royal Dream I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Hiekan Royal Dream
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Hiekan Celia
» Hiekan Alegra
» Hiekan Gabiela
» Hiekan Honey
» Hiekan Maxwell

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Koivuvaara :: Hoitopäiväkirjat :: Tammat-
Siirry: